Erőteljes 1084 köbcentiméteres kéthengeres motor
7%-kal erőteljesebb nyomaték az alsó és középső fordulatszám-tartományban, azonnali gyorsulás és kiemelkedő teljesítmény az országúti motorozáshoz, összetéveszthetetlenül izgalmas kipufogóhanggal.
A túrázás új korszaka
Mostantól opcióként elérhető a Showa-EERA™ felfüggesztés, amely a kiválasztott vezetési módnak megfelelően igazodik a körülményekhez.
DRL mostantól integrált jelzőfényekkel rendelkezik a gyalogosok és más közlekedők webpjobb láthatósága érdekében.
Az alapfelszereltség részét képező oldaldobozok kapacitását darabonként 4 literrel növeltük, így mindkét dobozban kényelmesen elfér egy zárt, állvédős sisak.
Az 5 fokozatban állítható szélvédő most még könnyebben mozgatható egy kézzel ülés közben.
A hattengelyes inerciamérő egység (IMU) átfogóbb irányítást tesz lehetővé, és kiegészíti az új kanyarodás közben működő ABS-t, a hátsókerékelemelkedés-gátlót, a DCT-t és a többi eszközt.
A DCT rendkívül népszerű opció, hiszen dinamikusabbá teszi az alacsony sebességű közlekedést és az indulást.
Az új NT1100-at a részleteket érintő fejlesztések teszik tökéletes hosszú távú útitárssá, és mindezt azok inspirálták, akik számítanak - az NT1100 tulajdonosok. Az új dinamikus első burkolat elegáns, nagy sebességű aerodinamikai hatékonysággal veszi körül a motorost, növelve a szélvédelmet és csökkentve a fáradtságot. A 5 fokozatú szélvédő mostantól a nyeregből egy kézzel is állítható (álló helyzetben). A két oldaldoboz mélyebb lett, így mindegyikben több hely van, elegendő egy zárt, állvédős sisaknak. Az első sárvédő mostantól 150 mm-rel hátrébb nyúlik, és fröccsenésgátlóként működik, hogy elvezesse a vizet. A nagyméretű, 20 literes üzemanyagtartály biztosítja a nagy hatótávolságú motorozás szabadságát, a tankolások között akár 400 kilométert is megtehet.
Amikor kell a nyomaték, akkor kell a nyomaték. Például ha utassal és csomagokkal a motoron szeretne megelőzni valakit. Az 1084 köbcentis kéthengeres OHC-motor ezért 7%-kal nagyobb nyomatékot tud leadni, az alsó fordulatszám-tartománytól egészen a középsőig. A nagyobb, 10,5:1 sűrítési aránynak, az új forgattyús tengelynek és a csapszegeknek köszönhetően a középső tartományban is nagyobb teljesítményt nyújt. Az elektronikus gázmarkolat (TBW) reakcióját a linearitás jegyében optimalizáltuk, így a teljesítmény növekedéséhez lágyabb reakció társul. A sebességváltókon keresztül a gyorsulásban mutatkozó különbség azonnal szembetűnő. A kéthengeres motor emellett takarékos is, egy liter üzemanyaggal akár 20 km-t is megtehet. A kipufogó hangja pedig üdítő, lüktető ritmust ad - tökéletes aláfestés egy hosszú úthoz.
Az NT1100 kiváló irányíthatósága elsősorban a gép közepén elrejtett hattengelyű IMU-egységnek köszönhető, amely valós időben figyeli a motorkerékpár működését. Ez azt jelenti, hogy a 3 szintes Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) még kifinomultabban kezeli a hátsó kerék tapadását, ráadásul egykerekezés-gátlásra is képes. És az elektronikus csomag újdonsága, a kanyar-ABS, amely még magabiztosabbá teszi a vezetést. Az IMU az első és hátsó kerekek dőlésszögét, lassulását és csúszási sebességét veszi figyelembe, hogy az ABS-en keresztül szabályozza a fékhatást. A 238 kg-os menetkész tömeg alacsony sebességnél megkönnyíti az irányítást, nagy sebességnél pedig sportos érzetet kínál.
Sok szempontból is hasznos, ha felfigyelnek ránk. Természetesen a stílus sem mellékes szempont, és az új, magas/alacsony „Hidden Eye” dizájnnal készülő dupla LED vetítőlencsés fényszóró már maga is gondoskodik a feltűnő megjelenésről. A fejlett nappali menetfények (DRL) - most már beépített visszajelző lámpákkal - mindenki számára jól láthatóan mutatják helyzetünket, míg az önkioldó vészfékező technológia (ESS) működteti a hátsó visszajelzőket, figyelmeztetve a mögöttünk haladó úthasználókat a kemény megállási helyzetre. Annak érdekében pedig, hogy menet közben is kapcsolatban maradhasson a külvilággal, a 6,5 colos TFT-érintőképernyő támogatja az okostelefonok csatlakoztatását az Apple CarPlay® és az Android Auto® segítségével. Egy új elektronikus felfüggesztési változat is elérhető a pontos reakció és a testre szabhatóság érdekében.
A Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) felfüggesztés mostantól opcióként rendelhető. A kifejezetten az NT1100 modellhez kidolgozott beállításoknak köszönhetően a rendszer azonnal a löketszámnak, a menetdinamikának és a motorkerékpár működésének megfelelő optimális csillapítóerőt biztosít az IMU és más érzékelők adatai alapján. Valós időben alkalmazkodik, fékezéskor szabályozza a dőlést a stabilitás megőrzése érdekében, és olyan motorozási élményt nyújt, amire a hagyományos megoldások nem képesek. A Showa-EERA™ pedig automatikusan kapcsolódik a vezetési mód kiválasztásához: A TOUR mód határozott csillapítást nyújt a nagyobb sebességekhez, URBAN módban az egyensúly és a kényelem dominál, RAIN módban pedig alacsonyabb a csillapítóerő és simább a reakció. Egyedi beállítás is lehetséges és a hátsó rugó előfeszítése menet közben is állítható.
Motorozzon úgy, ahogy csak szeretne! Az elektronikus gázmarkolat és az IMU-n alapuló vezérlés három alapértelmezett motorozási módot biztosít, amelyek lefedik a legtöbb helyzetet. Ehhez társul a 3 szintes Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC), amellyel tovább optimalizáljuk a menetkezelést. Az URBAN a motorteljesítmény és a fékezés közepes beállítását biztosítja. A RAIN mód a nedves felületeknek megfelelően csökkenti a teljesítményt és a motorféket, TOUR módban viszont a motor teljes erejére és normál motorfékezésre számíthat, így akkor is erőteljesen tud gyorsítani, ha utast és csomagokat is szállít. Emellett a felhasználói is testreszabhatja a teljesítményleadási, a motorfékezési és a HSTC-beállításokat, így megtalálhatja azt a vezetési élményt, amely ideális Önnek. Minden egyes menetmód az opciós Showa-EERA™ felfüggesztés reakciójához is kapcsolódik.