CBR1000RR-R Fireblade

Versenyzésre született

Ezért versenyzünk. Amiért mindig is versenyeztünk. Az új CBR1000RR-R Fireblade pedig a HRC és versenyzőink visszajelzései alapján öltött alakot. Továbbfejlesztettük a légbeömlőt és a hengerfejet, így még nagyobb nyomatékra képes a középső tartományban, és az áttételeket is módosítottuk, hogy még gyorsabban tudjon kijönni a kanyarokból. A csúcsteljesítmény azonban megmaradt, a kétmotoros elektronikus gázmarkolat pedig még reszponzívabbá vált, így minden fordulatszám tartományban tökéletes pontossággal szabályozhatja a gázadást. A kezelhetőség és a tapadásérzet jegyében csökkentettük a gép súlyát, és precízen kiegyensúlyoztuk a váz merevségét. Az átalakított szárnyak fenntartják a leszorítóerőt, így nagy sebességnél is könnyebb a kormányzás, akár kanyargós úton száguld, akár az új köridőcsúcsot kergeti, az új üléspozíció pedig totális kontrollt biztosít. Versenyzésre készült? Nem, versenyzésre született.
Hatalmas teljesítmény, tökéletes kezelhetőség.

Hatalmas teljesítmény, tökéletes kezelhetőség.

Minden menet a színes, 5 colos TFT-képernyővel kezdődik, amelyen a saját igényeinek megfelelően állíthatja be a Fireblade-et. A tökéletes precizitás érdekében mostantól megadhatja a súlyát, így a rendszer kiszámítja a tökéletes első-hátsó rugó-előfeszítést. Emellett 3 alapértelmezett motorozási mód közül választhat, ha pedig részletesebb szabályozásra vágyik, 5 egyedi teljesítményszabályozási mód, 9 fokozatú HSTC, plusz 3 fokozatú motorfék és Wheelie Control is konfigurálható. A 3 szinten állítható Honda elektronikus kormánycsillapító (HESD) nagy sebességen is fenntartja a stabilitást, az új, 3 fokozatú ABS-fékrendszerben pedig mostantól megtalálható a Verseny üzemmód, amely a hátsó féknyeregnél kikapcsolja az ABS-t, így szükség esetén kellő keménységgel alkalmazhatja a hátsó féket. Bekerült a rendszerbe egy új kijelzőfunkció, amely hideg időjárás esetén védi a motort: ez a piros vonal, amely csak akkor indul el felfelé 8000 fordulat/percről, ha a motor elérte az üzemi hőmérsékletet.

Minden másodperc számít.

Minden másodperc számít.

Az alacsonyra szerelt üzemanyagtartályt átformáltuk, hogy kanyarodás közben jobb támaszt nyújtson a motoros térdének. Emellett a kapacitása is megnőtt 0,4 literrel. A rendkívül kompakt váznak és motornak köszönhetően rendkívül kicsi az elülső rész – ahogyan a MotoGP-ben megszokhattuk. A Ram légbeömlő közvetlenül a fejidomon keresztül működik – amely szinte hasítja a levegőt. Az új, agresszívebb és izmosabb vonalvezetés jegyében előrébb hoztuk a szárnyakat, amelyek aerodinamikai kialakításuknak köszönhetően leszorítóerőt fejtenek ki az első gumiabroncsra, így Ön minden kanyarban egyenletes tapadást tapasztalhat, a kanyarból való kihajtásnál visszafogják a kerék emelkedését, nagy sebességnél pedig 10%-kal csökkentik a kanyarodáshoz szükséges erőt. Az alsó idom pedig elnyúlik a hátsó gumiabroncs felé, lefelé kényszerítve a levegőt, ami csökkenti a légellenállást száraz időben, nedves úton pedig elvezeti a vizet, és ezzel javítja a tapadást.

A tökéletes kormányozhatóságra optimalizálva.

A tökéletes kormányozhatóságra optimalizálva.

Megváltoztattuk az üléspozíciót, így Ön szinte a motor belsejében helyezkedik el, így szabadabban mozoghat és reagálhat, és gyorsabban reagálhat az úton vagy a pályán zajló eseményekre. A kormányrúd 19 mm-rel magasabbra, a lábtartó pedig 16 mm-rel alacsonyabbra került. Az iker-alumíniumváz intenzív fejlesztésen esett át – belső optimalizálással közel 1 kg súlyt sikerült megtakarítani. Az új merevségi egyensúlynak köszönhetően az oldalirányú merevség 17%-kal, a csavarodási merevség pedig 15%-kal csökkent, ami precíz kormányzáshatóságot és nagyobb kanyarodási sebességet jelent. A Showa 43 mm-es USD Big Piston villa (BPF) és a Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite) lengéscsillapító beállításainak frissítésével pedig tovább fokoztuk a pontosságot és érzetet, egészen a lehetséges határokig.

Magabiztos kanyarbevétel nagy sebességnél is.

Magabiztos kanyarbevétel nagy sebességnél is.

Ez az, amiből a versenyzőink mindig többet akarnak. Ezért a légbeömlőtől a kipufogóig végigmentünk az 1000 köbcentiméteres, rövid löketű, soros, négyhengeres motoron. A sűrítési viszony 13,6:1-re emelkedett, emellett átdolgoztuk a nyílásokat, a szelepvezérlést és a rugókat. A forgattyústengely és a titán hajtókarok könnyebbek, ami csökkenti a tehetetlenséget. Minden áttétel rövidebb, a kétmotoros elektronikus gázmarkolat (TBW) pedig precizitásával erősíti a gyorsulást. A számok meggyőzőek. 160 kW/215 LE és 113 Nm. De ami igazán izgalmas, az az, hogy mennyire könyörtelenül, milyen határozottan erősödő harci kedvvel – mégis tökéletesen simán és kezesen – száguld végig a középső tartományon egészen a piros vonalig.

1000 köbcentis soros, négyhengeres motor

Csúcsteljesítmény

160 kW

Maximális nyomaték

113 Nm

Menetkész tömeg

200 kg

Elektronikus gázmarkolat (TBW)

2 motor

Hangsebesség

Engedje szabadjára soros, négyhengeres MotoGP-motorunkat és versenyekről származó technológiáit – egyenesen a piros vonalig!

CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition
A CBR1000RR-R Fireblade Carbon egy koromfekete versenygép, amely ezzel a stílussal gördül le a gyártósorról. Így távozhat vele a Honda márkakereskedéséből. Bárhová néz, elöl-hátul elegáns karbonszálas idomzatot fog látni. Ami elképesztően erős. De hihetetlenül könnyű is, hiszen ez a változat összesen 1 kilóval könnyebb, egyes alkatrészeknél az eredeti súly 10-40%-át. Ezenfelül a Carbon Edition modelleken egy egyedi alumíniumtábla is megtalálható, amely a CBR1000RR-R Fireblade SP egyedi sorozatszámát tartalmazza. Mindezek célja, hogy még különlegesebbé varázsolják a Fireblade-et.
Alakítsa a saját képére!
Konfigurálja motorkerékpárját: válasszon hozzá kiegészítőcsomagot.